Tania drukarka do domu

Autor: toomyem_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 30 Oct 2002 - 13:30:40 MET

Witam,

Wiem ze temat jest walkowany, ale przegladalem archiwum i nic konstruktywnego
sie nie dowiedzialem. Wiec sprobuje zapytac.

Oto chce sobie kupic drukarke. Mialem HP 540 przez 8 lat. Niestety cos w niej
chrupnelo i przestal jezdzic wozek z glowica.

Przede wszystkim w miare tania (300 zl max). Drukowac chce teksty i, co wazne,
okladki na CD, DVD, itp. Nie musi tego robic super (i tak bedzie lepsza niz
moja stara 540-tka z przeterminowanym kolorowym tuszem kupionym na Allegro ;-).

Ma pracowac w domu przy _bardzo_ malym obciazeniu. Zakladam ze moze sie zdarzyc
i miesiac bez ani jednego wydruku. Myslalem nad Cannonem S200, ale w zwiazku
zatykaniem sie dysz mam watpliwosci. To samo dotyczy sie Epsonow bez wymiennych
glowic. Pozostaje HP i Lexmark.

Czy te nowe HP-ki (38xx) sa faktycznzie tak kiepskie? Bo to ze zbiorniczek z
tuszem jest maly (10ml) to moge przebolec - mala ilosc wydrukow. A jak z tanimi
Lexmarkami? Osobiscie jakos tak bardziej sklanialbym sie do HP (sentyment, no i
w koncu stara drukarka dzialala mi calkiem dlugo). Ale duzo sie naczytalem o
awaryjnosci tych nowych tanich HP'kow.

Poradzcie cos,
tomekM