Re: Przejście z AT na ATX

Autor: Leto (piotr_szober_at_wp.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 13:15:39 MET

> Proszę mi powiedzieć w jaki sposób i czy to możliwe aby zmienić zasilacz z
> AT na ATX - zmieniłem płyte i niechce zmieniać zasilacza.

Jest możliwe, ale trzeba się troszkę namęczyć.
Osobiście sądzę, że po prostu nie warto.
Ale jeśli jednak chcesz, to musiałbyś na trzech
kabelkach idących do płyty głównej uzyskać 3,3V
do tego nie pamiętam czy PowerGood z AT i PowerOK
z ATX są zgodne. Do tego dochodzi jeszcze załączanie
zasilania przy pomocy PowerSupplyOn.
Z resztą samo porównaj:
http://www.hardwarebook.net/connector/pc/motherboardpower.html
z: