Pytanie dot.Transfer danych

Autor: tc (czerntom_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 09:03:27 MET

Witam szanownych Grupowiczów

jako słabo rozeznany w sprawach pc nie moge sobie poradzić z nast. problemem
dotyczącym transferu z jednego pc na drugi za pomocą kabelka i złącza lpt
a mianowicie do tego używam programu fastlynx z którym wcześniej nie miałem
probelmów obecnie po podłączeniu laptopa i pc-ta kabelkiem i odpaleniu
programu lub po rozpoczęciu kopiowania na drugi komp. następuje przerwanie
przesyłania danych kładłem to na karb mojej nieudolności ale już ok 1 roku
temu robiłem podobny transfer i nie było problemów, które teraz występują na
pc-cie mam win98 na laptopie win nt - komunikat mówi o błędzie i braku
połączenia - Dlatego też poradźcie jak inaczej mogę skopiować zawartość z
jednego na drugi (niemam usb) lub co z tym fantem zrobić jakie mogą byc
przyczyny (zepsuty lpt , kabel ?)

Dziękuję