VIVO na kartach graficznych

Autor: Wilk, Kazimierz (Kazimierz.Wilk_at_domdata.com)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 14:25:28 MET DST

Witam,

A ja mam Elsa Gladiac Ultra (GF2 ultra) + Elsa Video Module (moduł VIVO
na SAA7108E) i za Chiny ludowe nie mogę uzyskać obrazu z wejścia video
tej karty. Oczywiście wyjście po pewnych przebojach w końcu odpaliłem i
teraz działa na S-video i composite. Mógłbyś mi powiedzieć pod jakim
systemem i z jakimi sterownikami działa Tobie wejście video na Twojej
karcie ? Jaki masz układ odpowiedzialny za VIVO - czy też SAA7108E ?

Mam też kartę telewizyjną na której również jest wejście video i w tym
przypadku nie mam żadnych problemów z przechwytywaniem sygnału video.
        pozdrawiam
                Kazik