Re: chłodzenie Athlona

Autor: Daniel 'Danthe' Bilski (dantheno_at_spamjunior.intercredit.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 14:17:38 MET DST

Paweł Paroń wrote:

> Tak, zasilacz mam pionowo, do tego zamontowany w taki sposób, że jest ze 2
> mm nad wlotem wentylatora na procesorze i zasłania ponad połowę jego
> powierzchni, jakaś totalna kicha.

To dlatego jest on taki glosny, nie ma powietrza i rozpedza sie do ponad
4000 obr. przy nominalnych 3000. Jesli masz w biosie mozliwosc
odczytania obrotow wentyla to sprawdz jak szybko wiruje z zasilaczem w
obudowie i na zewnatrz. Wymien obudowe na taka z poziomym zasilaczem.
Chociaz to tez nie gwarantuje ze poziom szumu Cie zadowoli...

> A wiatrak mam właśnie ten, o którym piszesz. Dla mnie poziom hałasu z niego
> jest nie do przyjęcia. Czy "wolnoobrotowy" w tym przypadku oznacza, że
> normalnie takie wiatraki mają obroty powyżej 3000?

4800, 5000 i nawet wiecej ;)

pozdower

--
  Daniel /DanThe/ Bilski