Re: DDR a SDRAM ciag dalszy ....

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 08:37:10 MET

Użytkownik <mortel_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1793.00000085.3dbf882f_at_newsgate.onet.pl...

> Co miales na mysli ze gdy nie jestem w stanie zapelnic 512 MB ramu ?
chodzi ci
> o to ze plyta nie byc w stanie takiej ilosci pamieci obsluzyc ?

nie - chodzi o to ze nie będziesz w stanie go uzyc ! mówiac ogólnie - nie
bedzie ci az tyle potrzebne !!
do podstawowych rzeczy biurowo domowych dla np. win98 tyle RAM'u nie
potrzeba
do tego dochodzi konfiguracja kompa a raczej windy aby dobrze wykorzystala
pamiec a nie waliła 100MB swapa dla jaj przy 50% uzycia RAM'u