Komp sie nie włącza

Autor: Leszek (leszekdu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 00:14:16 MET

Wiem ze temat sie powtarzał za czasów gdy czytywałem grupe ale niesety mam
problem.
Otóż pewnego razu uruchomiłem kompa patrze data wyzerowana no cóż zdarzało
sie ustawiłem mok i potem chciałem połączyć kompa z komórka via irda ale i
te ustawienai sie zresetowały wiec resetuje kompa a on nie włacza obrazy i
zaczyna mielic dyskietką. nie pomogło czyszczenie cmosu powyjmowanie
wszystkiego. Nie pika chociaż pewnie głośniczek jest zle podlaczony i mili
dyskietką. obawiam sie ze cos z bioseem bo podobna sytuacje mialem po
nieudanym updacie biosu panowie wymienili kosc na nowa i wzieli 50 zł. Ale
chodzi o to że nic nie robiłem z biosem od tamtej pory. Czy brac sie za
sposób z plikiem amiboot.rom na dyskietce czy jest inny proble czy to cos
innego a dyskietka pogorsze tylko sprawe? Moja plyta to K7S5A wersja bez
lanu ram 256 ddr procek athlon 1400MHz.
Co moge (musze)teraz zrobić?

Kopie odpowiedzi prosze przesylac takze na adres przemek_at_w.pl w formacie
textowym bo najprawdopodobniej nie bede mial jak na bierzaco sprawdzac grupy
a mejla moge via gsm.
Za wszelką pomoc z góry dziekuje.