Re: MSI KT7Pro (6330) a Duron 1200

Autor: jak chcesz napisac usun to z adresu (_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 23:29:37 MET

PioZ wrote:

> :))

> na tej płycie nie mażadnej zwory więc chyba sam powinna sobie dobrać
> napięcie jeśli ma taką możliwość...

Mozesz napiecie ustwiac w Biosie - rowniez dla Chipsetu ...
Sprobuj ciut podniesc - przy podkrecaniu dziala ;))

Jest jeszcze jedno wyjscie - na plycie jest zworka do czyszczenia ustawien -
wiso na deflaut - nie raz juz pomoglo :))
Spojrz tez na Dr-led-a te diody - moze cos pokazuja?
Czasem tez pomaga ustawienie pamieci na wolniejsze nastwy..

(Przy podkrecaniu pomagalo ;) nie wiem jak z D1200 bo ma D600 ;)