Re: Monitory 19"

Autor: Slaff (slaff_at_kki.net.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 22:57:47 MET

Ostatnio kupowałem znajomym dwa 19" LG Flatron F900P - o dziwo oba b.dobrze
sie dały ustawić !!! przy starej linii często trafiałem na "nieustawialne"
modele (915) - niebanalny wygląd - bardzo sie wszystkim podobają.
Ja używam od prawie roku 19" CTX EX950F ExtraFlat - polecam mimo banalnego -
standardowego wyglądu - w monitorach CTX liczy się elektronika + kineskop -
obudowa to dodatek.
19" CTX EX950F ExtraFlat ma ogromna zaletę dla mnie czyli kineskop bez 2
poziomych drucików w kineskopie - co jest niebagatelne przy pracy z grafika
(a i edytorami tekstu)
przy dobrej k.graf - obraz jest jak żyleta...