Ga-7vaXP karta TV a zaklocenia obrazu.

Autor: thomas (masium_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 22:19:28 MET

Witam
Mam problem z karta TV flyVideo 98 na plycie glownej firmy giga-byte na
kt400.
Po wlozeniu tej karty na ekranie mam zaklocemia. objawia sie to szumieniem i
"ruszaniem sie obrazu na boki". Wczesniej na plycie Abit kt7 Raid nie mialem
takich problemow.
Dodam jeszcze ze one powoduja zaklocenia w telewizorach, przenosi sie to
chyba na cala kablowke. Nie wiem, ale wyglada to tak jakby jakies napiecie
wracalo do kabla antenowego
Czego moze to byc wina ?

Moze sa jakies filtry na antene przylaczona do karty TV w komputerze.

Prosze o szybka odpowiedz, bo jak ludzie sie poskarza to bede mial problemuy
z administatorami Kablowki.

Thx