Re: Karta TV PROLINK - zawiesza

Autor: 2late (deadlog_FILTR__at_wp.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 21:55:11 MET

W artykule <aplokg$apm$1_at_news2.tpi.pl>
Usenetman /\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
 myślał, myślał aż w końcu napisał:

>kontroler
>zawsze

>Slotowi, w którym siedzi karta TV, przydziel przerwanie na sztywno w biosie.

Tzn. jak? Rezerwowałem zasoby w biosie i przy uruchomieniu komputera widać
rzeczywiście wszystko jest osobno ale nie od dziś wiadomo że Windows jak
każdy OS olewa ustawienia BIOSu.

>Poza tym wyłącz ACPI, które przydziela przerwania niezależnie od biosu.
>Powinno pomóc.

Bez przesady ACPI wykorzystuję na codzień, po za tym nie będę się
uwsteczniał.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication ## http://strony.wp.pl/wp/deadlog/info.html