Re: DFI czy Shuttle ?

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 20:44:34 MET

> Ja znam troszku. Typowy low-end dobry do biura. Cos pokroju ECS.

Hmm , to widzę że firma poszła w inną strone niż ECS ...

Przykładem jest płyta AD77pro i AD77Infinity ...

Obydwie mają wszystko co jest potrzebne nawet najbardziej wymagającemu
overclockerowi a dodatkowo wersja Infinity wyposażona jest w FireWire , Raid
, SATA 150 , karte muzyczną 6-kanałową , kartę sieciową , USB 2.0 ...

Jeszcze się zastanawiam. Z tego co doczytałem DFI jest na 7 miejscu
największych firm produkujących płyty główne ... Więc całkiem nieźle , a
firma działa od 1981 roku ...
Tyle że chyba jest mało znana w Polsce :-(

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///