Re: chłodzenie Athlona

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 13:51:48 MET DST

pawelp_at_freeland.lublin.pl (Paweł Paroń) wystukał
(news:slrnapobcc.o0p.pawelp_at_210-moo-4.acn.waw.pl):

> A wiatrak mam właśnie ten, o którym piszesz. Dla mnie poziom
> hałasu z niego jest nie do przyjęcia. Czy "wolnoobrotowy" w tym
> przypadku oznacza, że normalnie takie wiatraki mają obroty powyżej
> 3000?
Ales mnie ubawil - to jeden z najcichszych wiatrakow na rynku. Sprobuj
Tracera Orb cos tam - 7000 obrotow to jest dopiero jazda - cos jak
odrzutowiec w czasie startu, nawet ja nie moglem tego wytrzymac (a
jestem odporny na halas).
Druga rzecz - nie moze byc takiego ustawienia: albo wyjmij zasilacz
albo zmien obudowe. Jezeli to L&C czy Codegen to ostroznie z
wyciszaniem - troche mniejszy przeplyw powietrza i moze sie spalic.
Pozdrawiam
Egghead