Re: jaka plyte pod athlona XP i SDRAM'y?

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 13:48:45 MET DST

"artur" <kamien_a_at_wp.pl> napisal(a) w

> Witam
>
> wpadl mi ostatnio w rece athlon 1600+
> w zwiazku z tym musze kupic do niego
> plyte - mozecie mi powiedziec ile moge
> dostac za swoj stary zestaw:
> plyta Shuttle Ai61 + Athlon 650 slot A
> i jaka plyte pod sdram mam 512_at_133 c2
> i nie stac mnie na zamiane na ddr'y
> a uzywam programow w ktorych ilosc ramu
> ma olbrzymie znaczenie
>
> pozdrawiam artur

ja proponuje soltek sl-75kav. wydajna, bezproblemowa i jak cie
to interesuje ma narzedzia do podkrecania. zmiana napiecia
procka, pamieci, zmiana fsb, mnoznika. co jest tez chyba wazne
producent gwarantuje poprawna prace (z nowym biosem ale plyty od
ktorejs tam wersji wzwyz) z athlonem xp 2200+. jezeli bedziesz
kupowal nowa to pewnie kupisz ostatnia rev czyli F5. plyta
oczywiscie na KT133A. mozesz tez kupic cos na SISie pod ddry i
sdramy, zeby sie przesiasc pozniej na ddry ale... ja tam sisa
nie lubie :)

--
		Pozdrawiam
                Luka