Re: Tusz do Epson c42

Autor: Krzysztof Rynkowski (ryniobyd_at_o2.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 19:59:20 MET

Użytkownik "A C" <aqfa_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Czy można napełnić kartridz do drukarki EPSON c42?
> Jeżeli tak to w jaki sposób?(z boku kartridza jest jakis uklad scalony).
> Czy sa jakies zamienniki?

Napełnianie? "gra nie warta świeczki" - komplet zamienników (kolor + czarny)
kosztuje ok. 60zł
http://www.corso.bydgoszcz.pl/start.htm
http://www.inkmate.pronox.com/price.htm
http://www.inktec.pl/
http://sklep.olinex.com.pl/shopping/?id=55
Od 1998r. skutecznie stosuję wyłacznie zamienniki na drukarce Epson Styllus
Color 400 i nie mam zamiaru wracać do oryginałów, sponsorując w ten sposób
kolejne modele drukarek, sprzedawanych często po cenach dumpingowych.
Takie jest moje - sprawdzone, przez lata, zdanie.