Problem w DOSie

Autor: kokopiko_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 29 Oct 2002 - 17:22:56 MET

Domyślam się że to pytanie nie powinno znależć się na tej grupie, ale nie
znalazłem innej tego typu.

Pod DOSem udało mi się uzyskać około 631,000 bajtów pamięci konwencjonalnej,
po odpaleniu sterownika myszy oraz CTCMa do SB AVE zostaje około 616kb.
Nie moge odpalić gry GOBLINS 3 z muzyką.
Gra wyświetla na początku komunikat o małej ilości dostępnej pamięci i nie
uruchamia się z muzyką.

Autoexeca zostawiłem tylko z myszą i tym CTCMem od sound blastera, natomiast w
CONFIG.SYS znlazł się tylko HIMEM, EMM386 oraz ładowanie DOS do HIGH i DOS=UMB.

Czy ktoś powie mi co jescez mogę z tym fantem zrobić.
Nie pamiętam już jak wycisnąć więcej z tych 640Kb.