Re: monitory LG Flatron 19''

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 17:03:38 MET

Użytkownik "Darek" napisał:

> A mnie przy 1024x768 wygląda jakby był "wklęsły" na
> brzegach, w poziomie po środku,u góry i na dole..
> I nie wiem czy to typowe dla tego modelu.

Ej, no ludzie! Ciągle piszecie, że coś wam się wygina, krzywi, itp.
itd. Czy przypadkiem ktoś z was próbował go w ogóle skonfigurować?
Prawidłowe ustawienie parametrów pracy minetora nie kończy się na
poprawnym zainstalowaniu sterowników i wybraniu rozdzielczości i
odświeżania. Przecież przy każdym sprzęcie trzeba posiedzieć i go
skonfigurować. LG Flatron 915 FT+ ma bardzo bogate menu pozwalające na
dopracowanie parametrów obrazu w najmniejszych szczególikach. Za ich
pomocą można naprawdę zdziałać cuda. Trzeba tylko chcieć i poświęcić
na to trochę czasu. A dopiero potem marudzić...

Pozdrawiam,
Sniper