Re: bad sectory nieslusznie

Autor: Hubert Grzegorzewski (this_adres_is_invalid_at_wp.p)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 16:21:30 MET

Sniper wrote:
> Looknij na stronę Seagate. Poszukaj softu do diagnostyki dysków
> Seagate Sea Tools. Powinien sprawdzić, co tak naprawdę jest grane.
> Możesz też zobaczyć Norton Disk Doctor z pakietu Norton Utilities lub
> System Works.

Mhhhm - mialem podobnie, tylko na FAT32. Po paru manewrach na partycjach,
bad blocki "zniknely". Dopoki byly oznaczone jako bady wszystkie testy
SeaTools wskazywaly koniecznosc wymiany dysku, kiedy pozniej badow nie bylo,
SeaTools pokazal ze dysk jest calkowicie OK. Jakos nie wierze temu
programowi. Wydawalo mi sie, ze siegnie do jakis systemowych danych
zapisanych w dysku, np. liczba wolnych "awaryjnych" sektorow, ale chyba
wcale tak nie jest.

Pzdr
Hubert
hubertg(at)poczta.onet.pl