zasilanie procesora - skąd taka moc?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 13:38:07 MET DST

Znalazłem tabelkę, która pokazuje ile mocy cieplnej wydziela taki procesor
AMD, np. przy zegarze 1600 i napięciu niecałe 2V, podobno jest to około 80W.
I tak się zastanawiam jak to możliwe, w jaki sposób ta energia jest
doprowadzona, przecież średnio tyle samo energii musi dopływać w postaci
elektrycznej, przy 2V wychodzi prąd 40A. Jakoś nie widzę na płycie ścieżek
ani innych połączeń, które wytrzymają 40A, może mi ktoś w dwóch słowach
objaśnić tę sztuczkę?

Paweł