problem z modemem Avacs

Autor: Bartek (baboj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 14:16:41 MET

Witam,
W2k i modem wewnetrzny Avacs Extreme widziany w systemie jako Conexant V.92
Data Fax Speakerphone CARP a do niego dolaczone "urządzenie poldupleksowe
audio uslugi Unimodem".
Gdy jestem zalogowany jako administrator dziala ok, slychac go przez karte
dzwiekowa jak sie laczy z netem, rozlaczam sie bez problemu.
Jak loguje sie jako zwykly albo zaawansowany uzytkownik to juz go nie
slychac przy laczeniu, laczy sie z netem, ale przy rozlaczaniu wiesza kompa.
Tzn wyglada to tak ze mozna jeszcze przez jakis czas korzystac ze "Start" i
wszystkiego co tam sie znajduje (czyli np odpalic jakis program), potem juz
nie, a przy zamykaniu systemu czy wylogowywaniu zglasza zamykanie programu
Connections Tray - trzeba niestety kliknac "Zamknij teraz", potem czysci
pulpit z ikon i staje. A mnie pozostaje tylko twardy reset.

Czy ktos ma jakis pomysl na inne rozwiazanie tego problemu niz nadanie
zwyklemu userowi praw administratora?

Pozdro,
Bartek