Intel 815EP kontra VIA 694T dla socket 370. Co wybrać ?

Autor: Cubol (cubol_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 13:43:48 MET

Witam wszystkich.

No właśnie problem jak w pytaniu. Który z tych chipsetów będzię lepszy ? Nie
za bardzo mogę się zdecydować, czytałem już trochę materiałów w sieci, ale
jakiegoś bezpośredniego porównania nie znalazłem, więc może ktoś z
szanownych grupowiczów dołoży parę słów opinii ? :-) . System z jakim będzie
miał współpracować chipset to Pentium III 733/133 MHZ, HDD Maxtor UDMA 133,
Creative GeForce2MX 32MB DDR., 128MB RAM PC133

Pozdrawiam

Cubol