Pomocy: ATI RAGE FURRY MAXX i sterowniki.

Autor: Grzegorz (grzegorznw_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 13:35:10 MET

Jest sobie karta ATI RAGE FURY MAXX oraz plyta SOLTEK SL-75KAV na VIA
KT133A.

Po zainstalowaniu orginalnych sterownikow w Windows 98se i Millennium po

restarcie mam czarny ekran i komputer wisi. Jesli zainstaluje je recznie

czyli poprzez system w panelu sterowania to pokazuje blad urzadzenia.
Jest to karta na dwoch procesorach i podobno wymaga jakiejs sztuczki.
Moze ktos ma taka karte badz mial i wie jak to zrobic ???.
Ja juz stracilem wiele godzin i nie mam juz pomyslow.

DZIEKI ZA WSZELKA POMOC.