Odp: O kablu do moniora i trochę o samym monitorze.

Autor: Michał [mic] (michalnews_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 12:38:38 MET

Użytkownik Witold 'V-Tec' Serhej <v-tecODSPAMIACZ_at_3miasto.net> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3DBE2FE0.7E24E304_at_3miasto.net...

interkonekt?

> taaaaa, grzeje się, ale o jakieś 0.0001 stopnia albo coś w tym stylu.
Ważne
> jest napięcie, prąd jest minimalizowany żeby zmniejszyć wydzielanie ciepła
> zużycie energii. Na pewno nie grzeje się od przepływającego prądu, ale np.
> od monitora albo karty graficznej. Czy kabel grzeje się na całej długości?

Nie mam zamiaru cię przekonywać, ale kabel ma około 2m i na całej długości
jest równomiernie nagrzany. Skoro w ciepłym pomieszczeniu (około 22C)
wyczuwam dłonią że jest wyraźnie ciepły, to musi mieć minimum ponad 30C,
a to raczej nie jest 0,0001C.

Pozdrawiam.