Re: problem z instalacja drukarki (win98)

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 12:04:06 MET

"Piotrek" <propatria_at_o2.pl> wystukał
(news:aplgha$2l9$1_at_news.tpi.pl):

> W sumie to nie przerwalo tylko wyskoczylo dalej zapytanie: czy
> drukarka napewno jest podlaczona???
> Ale ja wszystkie punkty jakie tam sa zawarte spelnilem :(
A czy nie powinno byc tak, ze najpierw instalujesz soft, a potem
podlaczasz drukarke? Instalator prosi o to w pewnym momencie.
I na pocieszenie: nie Ty jeden masz takie problemy, drukarki na USB sa
kaprysne, a najgorsza z jaka walczylem (656C) w ogole nie poszla -
plyta na VIA, ze Slot1 - i musialem ja przerzucic do innego komputera.

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl
Zanim zadasz pytanie upewnij się