Re: Notebook - CA

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 11:53:33 MET

Użytkownik "Paweł Paroń"...
[...]
> Pewnie, że lepiej. Ala na długi żywot baterii to bym raczej nie
liczył,
> chociaż pewnie są wyjątki. U mnie w pracy w IBM-ach (które w swoim
czasie
> kosztowały majątek, coś koło 20 tysięcy zł) padły chyba wszystkie
baterie,
> niestety zaraz po gwarancji.

Hm, w jednym IBM też padła mi bateria po pół roku...Poza tym nie było
problemów, oczywiście w modelach z batrią Lion. Rok pracy dla NiCd to
raczej standard...Litowa po 2-3 latch pracy też raczej będzie kiepsko
trzymać, tu po prostu działa chemia :/. W robocie mam sporo Toshib,
HP, FS, niektóre już trzyletnie, i raczej się trzymają ;)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl