Re: Problem z HP Laser Jet IIP

Autor: KED (Krzysztof.Dmytrow_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 13:31:10 MET DST

> Sprawdzę w opisie drukarki, ale jak mnie pamięć nie myli, jest to brak
> pamięci w drukarce. Standardowo było wyposażona w 512 kB, także trochę
> więcej grafiki i kapituluje. Można ustawić, aby drukowała po kawałku (tyle,
> ile ma w pamięci), ale jest to bez sensu.
> Nie ma komunikatu MEM OVERFLOW?

Dzięki za odpowiedź.

Nie ma komunikatu MEM OVERFLOW. Te drukowane pliki to były zwykłe pliki
Wordowskie, co prawda z paroma tabelkami, wykresami wklejonymi jako
rysunki ażeby zajmowały mało miejsca i wzorami z MS Equation. Jednak jak
pamiętam, to taka sama stała w pokoju sąsiadki i drukowała np. pliki
wordowskie bez większego zająknięcia...

Ale i tak spróbuję wydrukować "zwykły" dokument Worda bez obrazków.
PDF-ów też nie chce drukować...

pozdrawiam
Krzysiek