Re: Nagrywanie muzyki z kaset

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 09:35:49 MET

Użytkownik "Rafal" <rafalr_at_pulsarsystem.com.pl> napisał w wiadomości

> Witam,

Również!

> tworzylem kiedys troche muzyi i mam ja nagrana na kasety magnetofonowe.
> Mam zamiar przegrac je do komputera (przez wejscie Line in karty dzwiekowej)
> i zapisac jako pliki *.wav a pozniej nagrac je na CD. Jakim programem to
> najlepiej zrobic?

Do zgrania z kaset polecam Goldwave -> shareware waży ok. 700 KB - jest to
baaaardzo prosty program do zabaw z dźwiękiem. Posiada też trochę opcji (m. in.
odszumianie) i jest po angielsku.
Do zgrania wave'ów na audio CD używam Nero (kupiony razem z nagrywarą).

> Nie zwracam sie na grupe .muzyka, bo jest to jednak problem komputerowy.

Hehehe, ale soft-, a nie hardware'owy :)

> Pozdrawiam - Rafal

PZDRW
Gl!2d4