Pomocy!!!!!

Autor: Władysław (wladek_g_at_interia.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 09:41:14 MET

Mam problem z moim ukochanym pc`etem
po restarcie czasami nie chce wstać:
uruchamiam go ponownie i słysze takie beep z głośniczka w obudowie trwające
3 razy dłużej niż to normalne po chwili jest drugie beep normalne ale komp
nie wstaje monitor sie nie uruchamia ale wszystko wydaje sie chodzić tzn
dysk miele sprawdza dyskietkę. Gdy cos takiego wystąpi wyłączam zasilanie na
listwie odczekuję chwilę <1 minuta i włączam listwe i włączam komputer
komputer uruchamia sie normalnie (do tego doszedłem metodą prób i błędów,
myślałem że rozładowanie kondensatorków pomoże ;)
co to może być???
konfiguracyjka
Celeron 633
płyta Procomp BVD2A