Re: ABIT a padajace kondensatory.

Autor: Silver Ghost (s_silver_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 09:31:46 MET

On Mon, 28 Oct 2002 17:42:57 +0100, "Art" <sosko_at_poczta.onet.pl>
wrote:

> Temat wielokrotnie poruszany ja mam tylko jedno pytanie bo na razie nie
>udlao mi sie znalezc odpowiedzi.
>Czy ktos wie gdzie mozna kupic pasujace do plyty kondensatory 1000uF/10V. Bo
>dostepne w handlu sa troche za duze i nie moge znalezc nigdzie tych co
>trzeba. Wszelkie informacje mile widziane.

Sam mialem podobny problem i jedynym rozwiazaniem okazalo sie
wstawienie wiekszych gabarytowo, ale na dluzszych nozkach w koszulkach
termokurczliwych jako izolacja. Najpiekniej to nie wyglada, ale diala
i ma sie dobrze. Moja plyta to ABit BX-6 i polecialy prawie wszystkie
przy procku i troche nad nim :)

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie