Re: problem z instalacja drukarki (win98)

Autor: sd_ (let_at_sleeping.dogs.lie)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 03:37:57 MET

Użytkownik "Rafał" <lafarek_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> wszystkie sterowniki i soft, zrestartuj
> >

> Jeżeli jest to drukarka na usb to odinstaluj soft i w trybie awaryjnym
usuń
> w menadzerze urządzeń wszystkie wpisy jej dotyczące . Po restarcie
> zainstaluj soft bez podłączonej drukarki . drukarke podłącz wtedy kiedy
> program Ci pokaże że masz to zrobić ,
> Rafał

drukarke mozesz poprostu wylaczyc. a oprocz sterownikow drukarki odinstaluj
tez sterowniki usb. albo wez zainstaluj recznie, bez wykrywania (dodaj
drukarki etc.) poza tym odepnij i przypnij spowrotem wszystkie kable od
drukarki. ew. trzeba sprawdzic czy nie wysunela sie wtyczka od usb na plycie
glownej.