Re: KT333 vs KT400

Autor: Jacek Sałacki (jsalacki_SPAM_NIE_TU__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Oct 2002 - 01:34:51 MET

> poleciłbym tą.
> Wydajnościowo to nie jest nic specjalnego w porównaniu do KT333, ale
> FireWire, RAID, USB 2.0 może się przydać... dźwięk na pokładzie jest 6cio
> kanałowy też...
> No i w rankingach ta płyta plasuje się na samej górze.

Wlasnie o to chodzi ze nie chce wywalac pieniedzy na niepotrzebne bajery -
nawet nie wiem do czego sluzy Firewire, a do USB nie mam czego podpiac, dysk
tez mam 1 wiec RAID mi nie potrzebny. Chodzi mi przede wszystkim o
wydajnosc, stabilosc i niezawodność sprzetu. Chcialem sie dowiedziec czy sa
istotne roznice miedzy kt333 i kt400 pod wzgledem wymienionych wyzej
kryteriow. Plyty z kt400 sa o 200 zl dorozsze - wiec jezeli nie ma istotnych
roznic, to chyba lepiej jest dolozyc jeszcze 100 i kupic 256MB pamieci
dodatkowo.

Jacek Salacki