KT333 vs KT400

Autor: Jacek Sałacki (jsalacki_SPAM_NIE_TU__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 22:53:17 MET

Mam zamiar zakupic plyte głowna pod Athlona. Ograniczylem wybor do Asusa,
Solteka i ewnetualnie Gigabyta. W zwiazku z tym mam pytania:
1. Czy oplaca sie kupic plyte oparta na kt400 czy raczej szukac kt333? Czym
sie roznia oba chipsety?

2.Ktorego producenta polecilibyście? w gre wchodza:
Asus(A7V333 lub A7V8X)
Soltek(SL-75DRV5 lub SL-75FRV)
Gigabyte(7VRX lub GA-7VAXP)
a moze cos innego oplaca sie kupic.

Chcialbym zeby komputer(z ta płyta) starczyl mi na jak najdluzszy czas.
Zalezy mi na stabilnosci. Komputer bedzie wykorzystywany do pisania
oprogramowania(np. Visual studio .NET), czesto do przeprowadzania dosc
zlozonych i obciazajacych obliczen, czasem do jakiegos renderingu, od czasu
do czasu jakas gra.

Jacek Salacki