Re: Denerwujacy problem!!!

Autor: fLiPeR (fliper_at_go2.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 22:07:22 MET

Użytkownik "ptolemeo" <ptolemeo_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> W trakcie ogladanie filmow (naszczescie nie ktorych) komp mi sie
restartuje
> pod kazdym systemem?Czemu? Prosze o pomoc!!!

1.moze naciskasz z wrazenia wystajacy klawisz "reset" ;)
2.moze przegrzewa ci sie procek/grafika - sprawdz czy wentylatory ci sie
odpowiednio kreca, czy sa dobrze zalozonei posmarowane(tzn ten na procku)
3. moze masz cos podkrecone i po prostu komp sie zwiesza z wysilku ;) - czy
to sie dzieje tylko na filmach czy takze podczas np grania?
4.przeinstaluj drivery do grafiki, plyty glownej, directa - ogolnie
wszystkie wazne, jakis service pack itp - moze jakies nowe kodeki do divx?
(polecam nimo kodek pack)
5.moze te "niektore" filmy to filmy niecenzuralne a komputer dba o twoje
wychowanie? ;)
pozdrawiam
    fLiPeR