Problem z HP Laser Jet IIP

Autor: KED (Krzysztof.Dmytrow_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 12:47:59 MET DST

Witam wszystkich;

Mam w pracy problem z ww. drukarką. Nasz techniczny wygrzebał i
podarował mi do pokoju taki właśnie model. Próbowaliśmy ją już na dwóch
komputerach - jednym z Win2000, drugim z Win98. W obu przypadkach
użyliśmy sterowników windowsowych, drukarka za każdym razem
zainstalowała sie prawidłowo (strona testowa wyszła OK, tak samo jak nam
się udało wydrukować jakiś dokument, też było OK), jednak po
wydrukowaniu najczęściej jednej, góra dwóch stron na panelu drukarki
pojawia się następujący napis: "20 ERROR", a pod Windows 98 pojwia się
okienko, że jest błąd drukarki albo brak papieru w drukarce i Windows
ponowi próbę za 5 sekund. Czy ktoś może miał do czynienia z takową
drukarką i wie, w czym jest problem? Próbowałem się trochę pobawić -
otwierałem ją, zamykałem, ale za bardzo się na jej bebechach nie znam. Z
góry dziękuję za pomoc.

pozdrawiam
Krzysiek