Problem z kompem. Prosze o pomoc!

Autor: Jurek (kulet_at_plusnet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 21:09:58 MET

Mam problem z komputerem klienta!
Po załączeniu chodzi 2 sek i wyłącza się. W ogóle nie startuje procesor.
Po kilku próbach i dłuższym przytrzymaniu (power switch'a) startuje
i jest o.k. Potem po dłuższej przerwie w pracy problem się powtarza.
Myślałem że to sprawa baterii na płycie. Ale po wymianie płyty problem
Się powtarza. Próbowałem także wymienić zasilacz niestety bezskutecznie.
Może procesor?? Może ktoś miał podobny problem?"

PŁYTA: MERCURY KOBKT266AFDSX SOCA DDR+SDR DŹ A133
Procesor: AMD DURON 1,3 GB

Pozdrawiam Jurek