Re: [OT] BSA, dzialalnosc gospodarcza...

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 21:15:50 MET

> Wiem, ze moje pytanie bedzie OT ale podejrzewam, ze na tej grupie sa
> osoby, ktore handluja sprzetem i tez mialy takie rozterki. Otoz chce
> zalozyc dzialalnosc gospodarcza, ktore opieralaby sie na drobnym handlu
> sprzetem komputerowym. Byloby mi wygodnie, przynajmniej na poczatku
> umiescic firme w domu. Lecz w domu jak to w domu - nie ma sie calego softu
> legalnego z licencjami itp. Stad pytanie: czy w takiej sytuacji
> powienienem sie obawiac, ze wpadna panowie z BSA i skontroluja mi nie
> tylko komputer firmowy lecz wszystko co posiadam w domu ? Jesli tak to
> [...]

jezeli twoj dom jest zarejestrowany jako miejsce pracy - moga ci sprawdzic
kompa na ktorym pracujesz zawodowo czyli praktycznie wszystko co masz w
chacie... tak mi sie wydaje:) i tak wnioskuje z postow ktore juz na ten
temat byly, ew. polecam archiwum:)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\