Re: g-force2mx400--->TV obraz (brak koloru)

Autor: Grzech (zulus25_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 19:37:36 MET

Witam

> Podlaczylem Tv do karty graficznej ale niestety nie ma koloru i nie wiem
jak
> mam sie z tym problemem uporac ?? Czy ktosik mial podobny problem ??
> (oczywiscie tv jest koloroey ;-) ) bo bawilem sie z tym dosc dlugo ale nic
> nie zdzialalem.. na poczatku kolor był :(((

Tez mam ten problem z mx200 i szczerzemowiac nie walczylem z tym dlugo.
Co prawda 10 cali w filmach to widac:) ale siakos nic madrego nie
wymyslilem:(
Zwalilem wine na tv - co prawda 28cali ale dosc wiekowy:( i nie ma
eurozlacza:(
Tymniemniej jakby ktos Ci poradzil cos na tyle madrego ze tv oswieci Cie
kolorami to daj znac.

Pzdr.
Grzegorz