Problem z FDD - prosze o pomoc.

Autor: Szymon (szymekm_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 19:02:32 MET

Witam ponownie.
Mam maly problem z FDD. Otoz wszystko bylo OK, az qmpel poprosil o
przejzenie kilku dyskietek, poniewaz sam zastanawila sie czy u niego FDD
nie dziala, czy to wina dyskietek. Sprawdzilem. Dziwnie bylo, bo komp
widzial ze pewna ilosc miejsca jest zajeta, ale gdy probowalem wejsc to
pisalem: nie mozna odczytac z dysku czy cos takiego. W DOSie tez dupa -
nawet format nie dzialal (przerwij, ponow, zrezygnuj i te klimaty ;-)).
Teraz u mnie jest kicha - te same objawy co qmpla PCet. Myslalem, ze wirus,
ale cos dziwne to... Czy ktos moglby mi poradzic.

Dzieki bardzo za rade.
Pzdr.
SZYMEK

--