Monitor - jeszcze jedno pytanie

Autor: Dempsey (dempsey_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 18:15:54 MET

Witam.
Mam takie pytanie. Mianowicie - jak zminiam odświeżanie w opcjach :
Właściwości; Zaawansowane , Karta -- to zmieniają mi sie automatycznie
ustawienia ekranu pod względem szerokości i długości - obraz jest
przesunięty w bok lub znacznie mniejszy. Czy to jest normalne - czy świadczy
o jakiejś wadzie. Wcześniej miałem awarię monitora - rozjechał mi sie
maksymalnie na boki i nie można było tego ustawić - dopiero w serwisie mi to
poładowali i powiedzieli że to wina spalenia kondensatorka. Teraz po
dłuższej pracy monitor zaczyna mi piszczeć. Jak zmieniam odświeżanie to
przestaje ale obraz jest zmieniony. Czy to jest normalne że po zmianie
odświerzania obraz również sie zmienia ( mniejszy niż był, i przesunięty )
Posiadam LG Flatrona 775 FT Z góry dzieki za odpowiedzi i soryy że tak sie
rozgadałem.. :D
Pozdrawiam