Re: komp do biura - jaki?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 17:23:13 MET

jerzol wrote:

> .... masz rację - chyba zbyt wysoko postawiłem poprzeczkę - już
> po tej krótkiej dyskusji poważnie zastanawiam się właśnie nad VIA
> Epia lub ECS K7SEMV3CL bo jak widzę obie te płyty mają podobne
> możliwości, podobnie zintegrowane układy, a cenowo również są do
> siebie zbliżone ...

VIA Epia dosc dobrze znam, problemow nie sprawia i wydajnosc wystarczajaca
do biura. Plytka jest bardzo mala i mozna ja zmiescic w malj obudowie.
Dzisiaj widzialem w sklepie obudowe dedykowana dla VIA Epia ale byla droga
bo ok 300zl. Duzym atutem Epic jest to, ze procesor albo ma sam radiator
albo jest maly wolno obrotowy wiatrak na radiatorze. Wiec calosc jest
cicha.
W sumie plytka ma tylko jedna wade bo nie posiada kontrolera fdd ale w
sumie
nie kazdemu to przeszkadza.

Plytki ECS nie widzialem, ale robia przewalke z procesorem, raczejn
napewno bedzie glosniejsze chlodzenia i nie wiem jak z awaryjnosci
tego ECS, a jak wiadomo z ECS rozie bywa :/

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity