Re: Odkrecanie (!) procesora ??

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 17:28:39 MET

darolek wrote:

> Czy ma ktos doswiadczenia z obnizaniem czestotliwosci taktowania
> procesora ? Zastanawia mnie czy jest mozliwe i bezpieczne zejscie
> z mnoznikiem szyny FSB w dol i wylaczenie wentylatora ? Chodzi
> mi konkretnie o Celerona 1,7GHz (S478). Moze ktos uruchamial go
> bez coolera w ogole ? Prosze o opinie na ten temat.

Na obnizenie magistrali to nie masz szans bo raczej nie ma plyty z nizszym
FSB niz 100MHz. Jak masz za glosny cooler to trzeba bylo kupic BOX. A jak
BOX jest za glosny to reklamuj go albo kup jakis cichy cooler. Watpie, zeby
ten procek chodzil na samym radiatorze stabilnie :/

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity