Re: zakreceni ludzie!!!

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 16:50:38 MET

Użytkownik "D@@Gzik" napisał:

> kiedys czytalem taki artykol o ludziach ktorzy
> fajnie przerabiali swoje obudowy,systemy
> chlodzenia, stosowali przezroczyste obudowy itp

> pod jakimi adresami www mozna znalesc cos takiego?

Polecam:
http://www.overclocking.com.pl/
http://www.4max.com.pl/index1.htm
http://www.moded-kompz.prv.pl/
http://www.discotech.waw.pl/
http://www.fanbus.com/ -> Gallery

P.S.
Dlaczego od razu zakręceni? Swoją obudowę zmodyfikowałem w taki
sposób, że powoli zaczyna przypominać samolot. Każdy, kto widział jej
wnętrze stwierdzał, że jestem jakimś psychicznie chorym popier...
debilem-maniakiem, ale nikt jeszcze nie powiedział, że jestem
zakręcony! :-)

Pozdrawiam,
Sniper