ASUS V7700 Sterownik Nowy - Długie

Autor: bebe (grupau2_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 15:46:54 MET

Witam
Pisałem już wcześniej o tym problemie, ale uzyskane porady niewiele dały,
mianowicie - posiadam kartę graf. Asus V7700 GTS 2 Delux sterownik 6.31 ,
system Win ME, niestety pojawiły się programy (zwłaszcza gry) które na tym
sterowniku nie chodzą, (w wolnym tłumaczeniu pojawia się komunikat, aby
zainstalować nowszy sterownik). Po instalacji sterownika do GeForce np. 3
programy ruszają, ale oprogramowanie karty do przechwytywania obrazu nie
chodzi prawidłowo ( obraz postrzępiony), a np. program VD nie przechwytuje
nic, tylko wyświetla tabelkę z dużą ilością opisów (dyrdymałów). Obecnie
zmieniam sterowniki w zależności z którego programu korzystam, ale jest to
trochę upierdliwe. Czy jest na to inny sposób (oprócz wymiany karty)?.Gdzie
można znaleźć nowy sterownik do tej karty, lub taki który byłby z nią
kompatybilny. Zaciągnąłem nowe oprogramowanie karty graf. pod system XP, ale
nie mam pewności czy to coś zmieni.
bebefirst