Re: P³yta Abit BE6-II

Autor: \(zwora\) (zwora_at_poczta.fm)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 13:29:02 MET

U¿ytkownik "W³odek" <surma_at_WYTNIJpanda.bg.univ.gda.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Cz³owieku zastanów siê zanim co¶ powiesz a je¶li ju¿ to powiedz dok³adnie
> co ci chodzi...
>
> Co do p³yt z RAID'em - to sprowadzane by³y wersje zarówno pe³ne jak i
> "oszczêdno¶ciowe" czyli pozbawione fizycznie niektórych elementów na
p³ycie
> pomimo, ¿e w specyfikacji p³yty by³ RAID. W przypadku braku fizycznie
> elementów na p³ycie ¿adne upgrade'y BIOSa tu nie pomog±.
> Tak samo dzisiaj mo¿esz kupiæ p³ytê dajmy na to ASUSa np. TUSL2-C z
> d¼wiêkiem lub bez - wtedy nie ma zamontowanych uk³adów na p³ycie g³ównej,
> [...]
W tym miejscu mo¿e siê w³±cze do dyskusji - jestem posiadaczem p³yty w
wersji 1,2 i po zmianie biosu na ten z wersji 2.0 jest dzialaj±cy RAID...
wiec nie wiem dlaczego upierasz siê tak przy swojej wersji - osobi¶cie
w±tpiê ¿êby byly dwie ró¿ne fizycznie odmiany tej p³yty w wersji 1,2 - jedna
bez niektórych scalaków a inna z wszystkimi potrzebnymi...

Pozdrawiam
Tomek