VCoreA zamiast 1.75 mam 1.84 dlaczego?

Autor: thomas (masium_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 13:08:24 MET

Witam
Jeszcze raz zadaje to pytanie bo nie uzyskalem odpowiedzi, ktora by
wyczerpywala temat.
Zmienilem na inny zasilacz 300W i dalej mam takie napienie.
Posiadam GA-7vaXP i AThlona 1.6 XP+. Dla tego procka napiecie powinno byc
1.75 a mam 1.84. I zamiast +12V mam +12.9 Volt.
Czy cos jest nie tak z plyta czy po prostu musze jakis porzadny zasilacz
kupic.
Nie chce miec takiego zasilania bo bo co procek bez sensu ma sie grzac i
wydzielac tyle niepotrzebnego ciepla, a moze przy takim napieciu 12.9 cos mi
walnac w kompie albo cos nieprawidlowo chodzic.
Sorki za laictwo ale nie jestem elektronikem.

Prosze o jakies konkretne rady.