Re: Rozwi±zanieHDD

Autor: Yablon (NO__SPAM__yablon_at_wasko.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 09:39:54 MET

U¿ytkownik "Artur Miller" <armi_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> U¿ytkownik "Gimnazjum w Smogorzowie" <g_smogorzow_at_wodip.opole.pl> napisa³
> wiadomoœci news:apirel$lc9$1_at_news.tpi.pl...
>
> Po trzykrotnej naprawie tej samej awarii prawnie przysluguje Ci wymiana
> sprzetu na nowy

Nie jestem pewien czy to zasady gwarancji zapewniaja wymiane dysku (chyba
nie) ale na pewno masz prawo do "rozwiazania umowy" z powodu
"nieskutecznosci napraw". Ty im zwracasz dysk, gwarancje itp. a oni Ci kase.
A potem mozesz zrobic z kasa co chesz. Kupic u nich kolejny dysk, albo w
innym sklepie. W wiekszosci przypadkow sklep chcac zatrzymac klienta daje
nowy dysk (czasami na starej gwarancji!), ale nie musisz z tego skorzystac.
Pozdrawiam Yablon