R8500 problem z jednoczesnym wyświetlaniem TV + Monitor

Autor: jimih (jimih_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 09:32:32 MET

Czy można jednocześnie wyświetlać obraz na monitorze i televizorze z karty
Radeon 8500. Chodzi mi o filmy gdyż ja monitorze widać obraz a na tv nie
albo odwrotnie dzieje się tak tylko z filmami odtwarzanymi za pomocą Best
Playera. Wszystko inne działa dobrze. Odkryłem że obraz z karty TV
wyświetlanej w Overlay zachowuje sie tak samo po przełączeniu w tryb RGB
wszystko jest w porządku. Jednak tryby zmieniam w more TV a nie z poziomu
karty.
Odpowiedzi mogą być na: marcinkubicki_at_pf.pl.

JimiH