GeForce4MX440,64MB

Autor: Gimnazjum w Smogorzowie (g_smogorzow_at_wodip.opole.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 09:05:48 MET

Mam problem może mi ktoś z grupowiczów pomoże,
mam płytę główną ASUS TUSL2-C,Intel815EP ATX Motheboard, i grafikę GeForce4
MX440,64MB
problem mam przy przeinstalowywaniu systemu 98,
nie wyświetla programu instalacyjnego98, fdisk tak,
muszę przy każdej instalacji rozkręcać kompa i wkładać inną grafikę aby
zainstalować system.
Proszę o pomoc, może trzeba coś ustawić i problem zniknie.