Re: LG oraz Megabajt - dla samobójców

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 08:12:22 MET

"HEARTSHADE..." <heartshade_at_wp(-no-spam-).pl> wystukał
(news:api95r$jkr$1_at_absinth.dialog.net.pl):

> Ale moze to zbyt trudne - zatem wytlumacze "sklepu partnerskiego w
> Niemczech"...

Ha! Tego nie napisales, ale teraz wszystko jasne.

> Uff! Ja osobiscie tez nie mam nic do enlighta, u mnie sie nie
> sprawdzil wraz z modecomem i codegenem,ale nie o to tocze
> batalie... W niemczech (czytaj w sklepie partnerskim) uwazaja ze
> enlight to shit, popieraja to awariami,problemem z producentem itp
> itd. W tym swietle lepiej wypada codegen...

Czyli caly spor jest o to, ze porownujemy calkiem inne produkty, jesli
dobrze rozumiem to Codegen sprzedaje na rynek niemiecki zasilacze
porzadne, a do Polski jada odrzuty. I odwrotnie z Enlightem. Stad
wniosek, ze wszyscy maja racje, tylko ze porownanie produktow z rynku
polskiego z tym, co sprzedaje sie w Niemczech ma niewielki sens.
Pozdrawiam
Egghead

--
Jacek Filarski aka egghead_at_wp.pl