Re: Wydajnosc AthlonXP2000+ vs. P4 1,8

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Mon 28 Oct 2002 - 01:25:56 MET

"Leszek" <lescheknospam_at_poczta.fm> wystukał
(news:apeesi$v4$1_at_topaz.icpnet.pl):

> masz P4 2,4.Bez zmieniania napięcia itp "cudowań".A ten na pewno
> jest szybszy od wzmiankowanego Athlona.Co Intel to Intel.No i nie

Na pewno to Kopernik nie zyje ;-) Bez podkrecania ten Northwood jest
wolniejszy od Athlona 1800+. Podgoniony na 2400 MHz jest szybszy od
Athlona, ale roznica nie powala - zatem z 2000+ zapewne jest
porownywalny. W moim przypadku dolozylem ok. 600 zl i mam komputer
nieco szybszy niz na Athlonie - zachcialo mi sie eksperymentow, a
moglem dokupic RAMu :-(((
Pozdrawiam
Egghead

--